sobota 10. ledna 2015

Alice se učí ?

Jelikož jsem včera šla spát někdy kolem půl dvanácté, ranní vstávání v obvyklých 6:30 mi dělalo obrovský problém. Natáhla jsem se pro svůj sto let starý mobil, abych ukončila buzení.
V tu chvíli jsem však zjistila, že vstávám naprosto zbytečně.
- byla totiž sobota.

(čti dál v celém článku)

Sice nevím, jak jsem dokázala nastavit budík na sobotu, chybu jsem ovšem svedla na svou cihlu - čili telefonní aparát, za který se vážně stydím. Naštvána jsem ulehla zas zpět do postele a usnula jako dřevo.
A tak začala sobota, která má být obvykle věnovaná studentovo zálibám, ne však učení. Ale osoba jako já, která se celý školní rok pouze fláká, dohání vše na poslední chvíli. 
Oficiálně jsem se vzbudila v 11 hodin, dala jsem si oběd k snídani a poté mamku upozornila, ať mě neruší, že chci chvilku času věnovat učení. Ta se však začala smát, podívala se na mě nechápavým výrazem a odpověděla: "Hm, dobrej vtip, Alice." 
Ne, nebyl to vtip. Vzhledem k tomu, že mi vychází trojka z češtiny, přesto, že česky umím, musela jsem nahlédnout do mého napůl rozpadlého sešitu, abych si ujasnila, co vlastně probíráme. 
Po chvíli mi přišla SMS od mé nejlepší kamarádky Týny, jestli s ní nechci do města. Odpověděla jsem: "nn, ucim se, muzes zitra?"
ihned odpověděla: "ty se ucis? to ti mamka slibila za dvojku na vysvedceni z cj novej mobil? " 
já na to: "jj ucim, no to kezby.. plati teda ten zitrek?"
Týnka odepsala, že ano, já si vyndala z batohu sešit z literatury a nechápavě do něj civěla. Po půl hodině jsem to vzdala. Do pokoje přišla máma, přinesla mi svačinu, a pochválila mě, že se učím. Na stůl mi položila knížku "Tu knížku si přečti, bude se ti líbit,.." ,já jí ale přerušila "Hele ,mami, myslíš, že kdybych si opravila tu trojku z češtiny, že by jste mi s tátou něco přidali na ten novej mobil?" 
"No to se uvidí, zeptej se táty!" váhavě odpověděla..

Protože jsem byla moc líná na to, se učit, začala jsem číst tu knížku od mámy a strávila nad ní celý zbytek dne... a to nerada čtu!

Už jsem asi tak za půlkou tý knížky, docela ujde. Přemýšlím akorát, jak přemluvit tátu, pro ten novej mobil. Hrozně bych to chtěla, vzhledem k tomu, že jsem k Vánocům dostala jen samý hadry,,, A už se taky těším na zejtra, na Týnu!
A učit se budu až zítra,.. času do konce pololetí je ještě dost. 

2 komentáře:

  1. Úžasně píšeš Kájo:33 Sleduju všechno co přidáváš:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za podporu! Udělala jsi mi obrovskou radost! :)

      Vymazat